כניסה ללקוחות HOT

?

כניסה

משתמש חדש

חשבון:

יציאה

my HOT – האזור האישי שלך באתר HOT, מאפשר לך ליהנות
מהטבות והנחות מיוחדות, רכישת ערוצים, ספריות וחבילות תוכן, 
לעקוב אחר החשבונית נוכחית, ההזמנות שלך בטלוויזיה,
לצפות בפירוט שיחות טלפון שלך ועוד

 

שאלות נפוצות בהתחברות ל- HOT

שאלות נפוצות בהתחברות ל- HOT

 

איך זה עובד?

ב-3 שלבים פשוטים:
1. בוחרים את המבצע הרצוי.
2 . בוחרים מועד התקנה מועדף - במהלך ההצטרפות תבחר מתי הכי נוח לך להתחבר, בצורה קלה ופשוטה.
3 . מקבלים סיכום מכירה - מיד בסיום ההרשמה, תקבל מייל מ-HOT לתיבת המייל שתזין בתהליך, ובו סיכום מכירה - חוזה המפרט את כל פרטי העסקה שביצעת Online.
 

איך אני מתנתק מספקי התקשורת הנוכחיים שלי?

ניתוק מספקי התקשורת הנו באחריותך.

מומלץ לוודא בחשבונית הקרובה כי בוצע גמר חשבון מול חברות התקשורת הנוכחיות שלך, כך שלא יבוצעו חיובים נוספים בהמשך.
 

האם אני צריך לעדכן את ספק האינטרנט שלי על כך שאני עובר ל-HOT?

כן, יש לעדכן את חברת הספק במעבר לתשתית HOT. חשוב שתדע כי לאחר שבחרת בתשתית האינטרנט של HOT, עליך לבחור/לעדכן חברת ספק על מנת לגלוש. כדי לבחור את הספק המשתלם ביותר עבורך, ניתן להיעזר באתר ”כמה זה“. המידע המוצג באתר ”כמה זה“ אינו באחריות HOT.
 

אם ארצה לשנות חבילה בעתיד, האם אוכל? כיצד אבצע זאת?

במידה ותרצה לשנות חבילה, תוכל לפנות אל נציגי השירות שלנו - בשיחה טלפונית, בפייסבוק או באתר.

 

אם ארצה להוסיף ממירים מעבר לתכולת המבצע, האם ניתן?


ודאי. תוכל להשלים כרגע את תהליך ההצטרפות ולפנות אל נציגי הצ‘אט שלנו בשעות הפעילות שלהם, בכדי ליהנות מממירים נוספים.

שעות פעילות נציגי הצ‘אט:
ימים א'-ה': 08:00-22:00
יום ו': 08:00-13:00

 

למי אוכל לפנות לאחר ביצוע ההזמנה באתר במידה וארצה לשנות את פרטי ההזמנה?

תוכל לפנות לנציגי הצ'אט בשעות הפעילות ולעדכן את פרטי ההזמנה
ימים א'-ה': 8:00-22:00
יום ו': 8:00-13:00


האם אכל לנייד את מספר הטלפון הקווי הנוכחי שלי ל HOT?

כן בוודאי, בתהליך הרכישה עליך להזין את מספר הטלפון הנוכחי שלך ואנו נבצע עבורך את הניתוק מקו הטלפון.
 

האם יש התחייבות?

 אין התחייבות ב-HOT.