רשת hot, שירותי תמסורת נתונים של הוט - Hot

כניסה ללקוחות HOT

? כניסה

משתמש חדש

חשבון:

התנתק
my HOT – האזור האישי שלך באתר HOT, מאפשר לך ליהנות
מהטבות והנחות מיוחדות, רכישת ערוצים, ספריות וחבילות תוכן, 
לעקוב אחר החשבונית נוכחית, ההזמנות שלך בטלוויזיה,
לצפות בפירוט שיחות טלפון שלך ועוד
 

שירות תמסורת נתונים

 

פלאש

שם הפריט: באנר HOT עסקים מרץ 2014
קוד זיהוי:99414
 

 

 

שירות תמסורת נתונים של HOT עסקים מאפשר לך לחבר את הארגון לכל מקום בארץ בקו תמסורת פרטי

ובבטחה. השירות מאפשר קישורים ברוחבי פס גבוהים על בסיס התשתיות האופטיות הרחבות של HOT עסקים.

 

מבנה רשת תמסורת הנתונים


ב-15 השנים שחלפו פרשה HOT עסקים למעלה מ-6,500 ק"מ של רשת סיבים אופטיים מהמתקדמות בעולם.

רשת התמסורת הארצית מבוססת על טכנולוגיית DWDM, והיא תוכננה והוקמה כדי לספק רמת שרידות גבוהה.

הרשת מבוססת על ציוד של חברות מובילות, ובהן ECI, Cisco, Alcatel Lucent, Juniper וחברות

מובילות אחרות. הציוד מתוכנן ומיוצר לפי תקני איכות מהגבוהים בעולם (Telco Grade) ולפי פרמטרים

של רמות יתירות ושרידות גבוהים, כגון כרטיסי בקרה, ספקי כוח וכרטיסי ממשק. רשת הסיבים המתקדמת

מאפשרת מגוון פתרונות תמסורת IP, תמסורת SDH, תמסורת וידאו ושירותי PRI. בזכות הרשת שירותי

התמסורת ושירותי VPN הם באיכות הגבוהה ביותר ומאפשרים שמירה על רמת אבטחת מידע גבוהה.

 

תמסורת IP  – רשת המטרו השרידה והמתקדמת ביותר בישראל עד 10 גיגה


רשת המטרו Ethernet של HOT עסקים מספקת שירותי תמסורת נתונים בטכנולוגיית MPLS,

ויש לה יתרונות רבים:

 

  • קישור IP ברוחב פס גבוה, גיבוי רשת מלא ושרידות גבוהה.
  • תמיכה במנגנוני ניתוב מהיר במקרה של כשל (Fast Reroute).
  • מגוון קצבים, החל ב-2Mb וכלה ב-10Gb.
  • עמידה בתקנים המחמירים של פורום Metro Ethernet Forum) MEF).
  • הרשת מבוססת על ציוד של Alcatel Lucent.
     

השירותים המוצעים על גבי רשת המטרו:

 

  • Virtual Private LAN Service: קישור בין סניפים (Multi Point to Multi Point) על גבי Layer 2 .
  • Virtual Leased Line: קישור נל"ן (Point to Point) על גבי Layer 2.
  • Virtual Private Routing Network: קישור בין סניפים על גבי Layer 3.
  • Hierarchical Quality of Service: תעדוף תעבורת נתונים קריטית ברוחב הפס של הלקוח ברשת (וידאו, VoIP ו-Critical Data).
     

תמסורת SDH


שירות תמסורת נתונים בטכנולוגיית SDH מספק קישור אופטי מובטח על גבי קו תמסורת פרטי.

תקן SDH מספק מגוון פתרונות תקשורת מתקדמים:

 

  • קישור אופטי מובטח בטכנולוגיית SDH במגוון קצבים, החל ב-2Mb וכלה ב-2.5Gb.
  • מנגנוני שרידות מבוססי SNCP, המספקים הגנה ומעבר לנתיב גיבוי בעת תקלה בנתיב הראשי במהירות של עד msec 50. 
  • אספקת קישור על גבי Layer 2 במגוון טופולוגיות:                  
    • Point to Point 
    • Point to Multi Point.
  •  Quality of Service: רמת שירות עם התחייבות ל-100% רוחב פס.
  • מגוון ממשקים:
    • ממשק G.703 או Fiber.
    • קישור Ethernet או Fast Ethernet על גבי Ethernet Over SDH.

 

תמסורת וידאו


HOT עסקים מציעה פתרונות מתקדמים להעביר תמסורת וידאו במגוון טכנולוגיות:

 

  • קווי וידאו דיגיטליים בתצורת ASI/SDI.
  • קווי וידאו דחוס.
  • קווי וידאו בתצורה אנלוגית.
     

השירות שלנו

 

הסכם טיב שירות (SLA)


אנו ב-HOT עסקים מבטיחים רמת זמינות גבוהה של הרשת – 99.999%. אנו מקפידים על איכות שירות

בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ומשקיעים משאבים רבים כדי לעמוד בראש הקדמה הטכנולוגית.

 

מרכז בקרה ארצי (NOC)


HOT עסקים מפעילה מרכז בקרה ארצי אשר פועל 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה.

צוות מומחים מאייש את מרכז הבקרה ומפעיל מערכות בקרה וניטור מהמשוכללות והמתקדמות בעולם.

מערכות אלו מאפשרות לנו שליטה ובקרה על רשת ה-IP, על רשת ה-SDH, על רשת הטלפוניה ועל שאר

מרכיבי הרשת: מעקב אחר ביצועי הרשת ברציפות, זיהוי תקלות העלולות להתרחש והצעת פתרון מבעוד

מועד ושמירה על ביצועי רשת מיטביים בכל רגע נתון.

 

שירות טכני


אנו מעמידים לרשותך צוות שירות טכני עסקי, הזמין 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, 364 ימים בשנה.

אם התקלה אינה נפתרת במוקד התמיכה ומחייבת בדיקת טכנאי בשטח, אנו נשלח טכנאי לחצר הלקוח בתוך

ארבע שעות* מההודעה על התקלה, כפי שעודכנה ברישומי HOT עסקים. אנו מתחייבים לתקן את התקלה

בתוך ארבע שעות** ממועד הגעת הטכנאי לחצר הלקוח.


*למעט אזור אילת. **למעט תקלות קרע סיב או תקלות תכנה.

 

שירות מקצועי ותמיכה:

 

  • מנהל תיק הלקוח מלווה את תהליכי האפיון וההקמה של הפתרונות השונים ואת עדכונם, בהתאם לצרכים המשתנים של הארגון שלך.
  • מהנדס Presale בוחר את הפתרון הטכני המתאים ביותר לצורכי התקשורת של הארגון שלך.
  • מנהל פרויקט אחראי לכל תהליך ההקמה של השירות, ומלווה אותך עד לסיומו המוצלח.
  • מוקד התמיכה הטכנית עומד לרשותך 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע.
  • נציגי מוקד השירות העסקי עומדים לרשותך וישמחו לענות על כל שאלה.

 

HOT עסקים לשירותך

Loading nanoRep customer support