נציב תלונות הציבור

לקוח יקר,

 

HOT  מקדישה את מירב המאמצים על מנת להעניק לך את חווית השירות הטובה ביותר.

ללקוחותינו קיימת האפשרות להגיש תלונה לנציב תלונות הציבור של החברה אשר תפקידו לברר ולטפל בפניות ותלונות אשר הופנו אליו על ידי מנויים, או שהועברו אליו לאחר שלא קיבלו מענה הולם על ידי מוקד שירות- בנוגע לשירותיו ולחשבונותיו ולהכריע בהן.

בנוסף יטפל הנציב בתלונות מכל אדם בהקשר לרישיון החברה.

ניתן ליצור עמנו קשר בדרכים הבאות:

דוא"ל: ombudsman@hot.net.il
פקס077-7078282

 

דואר:

HOT מערכות תקשורת בע"מ
יורו-פארק, קיבוץ יקום
60972


נציג פניות הציבור ייצור קשר במייל בטווח זמן של עד 14 ימי עסקים מהגעת הפניה.